رئیس اداره صنعت، معدن اندیمشک گفت: دریک اقدام خیرخواهانه ۴۷ بانوی اندیمشکی حاضر شدند پوشاک ۲۸  هزار دانش آموزان شهرستان را ارزان‌تر از سال گذشته به دانش آموزان عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مظفر حیدری، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت اندیمشک بیان داشت: با همکاری و تشکیل جلسات با اداره آموزش و پرورش، اتحادیه خیاطان و تولیدی‌ها و برگزاری چندین نشست هم اندیشی و پیش بینی تحریم‌های اقتصادی علیه کشور به منظور جلوگیری از فشار اقتصادی به خانواده های ۲۸ هزار دانش‌آموز اندیمشکی طرح تولید پوشاک مدارس در اوایل خردادماه با قیمت ارزان در اندیمشک اجرایی شد.

 وی افزود: این موضوع مزیت‌هایی از جمله آماده شدن پوشاک مدارس زودتر از سال‌های گذشته، خرید زود هنگام پارچه ولوازم پوشاک جهت جلوگیری از تورم و گرانی، تحویل به‌‌موقع پوشاک به دانش آموزان، و فعال شدن بانوان خیاط و واحدهای تولید کننده در اواخر بهار و تابستان که معمولا فصل بیکاری است را بدنبال داشت.

حیدری عنوان: از خانواده‌هایی که تاکنون پوشاک دانش آموزان خود‌ را تحویل نگرفته‌اند هرچه سریعتر به واحدهای تولیدی معرفی شده مراجعه کنند و توزیع البسه تولیدی از خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

 انتهای پیام/م

تامین لباس دانش آموزان با کمک بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.